Start

7/06/2011

Witajcie!

Ostatnio złapałam się na tym, że prawie wszystko "konsultuję" z komputerem. A dokładniej mówiąc z internetem. To właśnie tutaj sprawdzam co jest teraz modne, czytam recenzje różnych produktów przed kupieniem, a także szukam inspiracji kulinarnych. Ostatnio też dużo rzeczy kupuję też przez internet. Jest to przydatne, nie powiem, że nie. Ale stwierdzam też, że nie mogę być w takim stopniu uzależniona od innych użytkowników sieci.
Dlatego podjęłam decyzję o założeniu własnego bloga, dotyczącego mody i urody.
Po tym jak od jakiegoś czasu obracam się w tej tematyce jako bierny użytkownik dochodzę do wniosku, że jako taką wiedzę już posiadłam i teraz mogę być pomocna innym. Nie żerując już na recenzjach, opiniach i stylizacjach innych sama chcę recenzować, krytykować, chwalić i komponować.

Zapraszam do czytania, komentowania i obserwowania :-)

Zobacz podobne

2 komentarzy

  1. ja też tak robię, że wszystko konsultuję z internetem :) to dobry nawyk!

    Już nie mogę się doczekać Twoich kolejnych notek i recenzji!

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na notki ; D
    + zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.