Niby kolorowy ale jednak w szarości

11/08/2011

Pierwszy post tego typu został przez Was bardzo ciepło przyjęty (KLIK ), za co bardzo dziękuję. Z tego powodu postanowiłam kontynuować przedstawianie moich "pierwszych kroków" w kolorowym makijażu oka. Aczkolwiek nie wiem czy dzisiejszy make up można nazwać kolorowym, bo wykonany został w szarości ;-)
Ale przejdźmy do sedna postu:




Do wykonania makijażu użyłam:
  • Matt Mouse Make Up Catrice 020
  • Matujący puder Kobo 301
  • Potrójne cienie do powiek Oriflame Smoky Black (18341)
  • Pogrubiający tusz do rzęs SuperEnchant Avon















Tak jak i poprzednio makijaż jest bardzo delikatny, nadaje się zarówno do szkoły jak i do pracy.
Jak Wam się podoba? Powinnam coś zmienić, poprawić? Czekam na konstruktywne komentarze z poradami, bo dopiero się uczę ;-)


xoxo

Zobacz podobne

13 komentarzy

  1. Mi się bardzo podoba :)) lubię takie delikatne makijaże moim zdaniem nie powinnaś nic zmieniać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie i dziewczęco, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie, lubię takie makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie;) Rzęsy śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponieważ sklepy narzucają duuużą marże a ja mam je z hurtowni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie :)) lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo delikatny, oszczędny, ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To opakowanie kupiłam w osiedlowej drogerii, zapłaciłam 20 złotych, niestety o wiele za dużo. A tak to zawsze kupuję w SuperPharm za 15 zł. W aptekach można dostać Biovax, ale wiem, że nie we wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie:-) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.