TAG - subiektywny ranking przystojniaków

11/26/2011

Witam,
właśnie szykuję się na ostatkową imprezę - 18 koleżanki. Znalazłam jednak chwilę, żeby napisać dla Was notkę. Jednak dzisiaj nie recenzja tylko TAG o przystojniakach :-) Zostałam oTagowana przez Julię Natalię

Oto krótkie zasady:

  1. Napisz od kogo otrzymałaś TAG
  2. Wymień 10 mężczyzn, których uważasz za najbardziej atrakcyjnych, a swój wybór krótko uzasadnij
  3. Otaguj 10 osób i powiadom je o nominacji
 Mój ranking (kolejność przypadkowa):

  • Ed Westwick - urzekł mnie jako Chuck Bass z Gossip Girl; jego spojrzenie i miny są po prostu urocze :-)
  • Ryan Gosling - poznałam go w filmie "Fracture" gdzie grał u boku Anthony Hopkins'a i od tamtej pory uwielbiam go 
  •  Jake Gyllenhaal - moje odkrycie podczas filmu "Proof", a później z "Source Code"
  • Czesław Mozil - ma w sobie coś uroczego, sama nie wiem co, ale urzeka :-D
  •  Chad Kroeger - może nie jest jakiś najprzystojniejszy, ale uwielbiam jego głos i wszystkie piosenki Nickelback'a

  •  Anthony Hopkins - co prawda nie jest już najmłodszy, ale uwielbiam go za cudowną grę aktorską, jak dla mnie to najlepszy współczesny aktor
  •  Marc Blucas - poznałam go w filmie "The first daughter", zagrał tam uroczego ochroniarza młodej Katie Holmes 

  •  Channing Tatum - poznany w "Step up", a później w "Dear John" podbił moje serce; ma piękny wzrok i cudowne usta :-)
  •  Chace Crawford - kolejny aktor z "Gossip Girl", serialowy Nate ma urocze oczy 

  • Chris Martin - podobnie jak w przypadku Chad'a uwielbiam go przede wszystkim za jego głos i muzykę jego zespołu :-)

To by było na tyle przystojniaków ode mnie :-)
Do tego Taga nominuję wszystkie blogerki, które jeszcze go nie robiły, a chciałyby. Bo na wielu blogach już go widziałam, a nie chciałabym, żeby nominacje się powtarzały. Have fun!


xoxo

Zobacz podobne

14 komentarzy

  1. też uwielbiam "Chuck'a i Nate'a" z Gossip Girl <3 Świetni są i baaardzo przystojni :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anthony - o tak!
    Za to nigdy nie zrozumiem fenomenu Mozila

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Jake'a i Ryana. A Mozil mi się w ogóle nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam wczoraj milczenie owiec ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam film "Pamiętnik" z Ryanem Goslingiem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mamy dość podobne gusta, szczegolnie jesli chodzi o aktorów z GG i Channinga Tatuma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak chłopaki z Plotkary sa bardzo fajni :D do tego Tatum mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie są to faceci w moim typie, aczkolwiek również bardzo wysoko cenię grę A. Hopkinsa, jak również R. DeNiro :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uu;/ to kiepsko, wiec niewiem gdzie indziej, jest to limitowana seria, i w takich osiedlowych to raczej nie bedzie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ed Westwick is my fave, great list ! You're invited to enter my Chanel & Too Faced Giveaway !

    Follow Fashion and Cookies

    OdpowiedzUsuń
  11. Ed Westwick- uwielbiam go jako Chucka :P

    OdpowiedzUsuń
  12. dobry wybór, tylko żebyś sie nie zdziwiła ze odchodzi płatami, tak sie robi, najlepiej dać ja pod kolorowa emalie wtedy będzie trwałość lakieru przedłożona i zabezpiecza płytkę paznokcia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.