Bardzo skromne zbiory świeczkowe

1/07/2012

Tak jak myślałam, miałyście dużo pomysłów na temat zawartości pudełka. Niestety żadna z Was nie wpadła na właściwą odpowiedź.

A więc, przedstawiam Wam moje (nawet) bardzo skromne zbiory świec zapachowych :)

  •  2 świece z kolekcji Oriflame "Home Collection". Pierwsza to Breakfast in Paris (niestety wycofana już z oferty ;(). Jej zapach to anyżek, karmel i kakao. Druga świeca to 1001 Nights (dostępna w ofercie za 39zł). Pachnie mandarynką, jaśminem i paczulą. Obydwie mają po 110g. Breakfast in Paris bardzo polubiłam i mocno rozpaczam, że jest już niedostępna.
  •  Jest to świeca kupiona w Naturze w promocji przy kasie. Jest o zapachu cynamonu. Wyprodukowała ją firma Bolsius. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć ile gramów jej jest.
  •  3 świece Brise. Pierwsza to wersja świąteczna, o zapachu jabłka z cynamonem. Druga to kompozycja kwiatów jaśminu i pomarańczy. A ostatnia to mango z bodajże bazylią ale nie jestem pewna. Każda z nich ma po 120 g.
  •  Podgrzewacze (z nazwy) o zapachu zielonej herbaty, w rzeczywistości tylko trochę ją przypominają. Bardziej jest to jakaś herbata z cytryną, albo coś w tym stylu. Firmy Bispol i było ich 6szt.
  •  Podgrzewacze jabłko z cynamonem. Jednak jak dla mnie bardziej jest to guma balonowa :D Również jest ich 6 sztuk.
  •  I ostatnie podgrzewacze o wdzięcznej nazwie "Love story". Pachną trochę jak mydło. No i oczywiście było i 6 w opakowaniu.

To by było na tyle moich zbiorów świeczkowych. Tak jak mówiłam są one dość skromne. Ale sukcesywnie będę powiększać moją kolekcję :)
Ahaa, zapomniałabym... Na zdjęciu, w pudełku widać podkładkę z Bris. Była dołączona do świeczki do tej różowej świeczki z Brisa. Bardzo fajna rzecz, bo ja zawsze trochę się obawiałam o swoje meble. A ona trochę izoluje :)


xoxo


Zobacz podobne

22 komentarzy

  1. No proszę, my tu zgadujemy, a tu świeczki;) Bardzo lubię takie pachnące rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. również bardz lubię świeczki ;)) ob y kolekcja rosła!

    OdpowiedzUsuń
  3. niezla kolekcja;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio w Rossmanie wąchałam tą świeczkę Brise z jabłkiem i cynamonem, ale w końcu wyszłam z czymś waniliowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej. :) zapraszam na mój pierwszy blog dot. lakierów i kosmetyków do paznokci: http://kkamilaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. skromne wow dziewczyno masz więcej ode mnie, super zaczynam mieć tego w domu coraz więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam świeczki zapachowe ! :)
    Zapraszam do mnie może ci się spodoba :)
    Obserwuję .. odwdzięczysz się ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham świece zapachowe, zwłaszcza podczas długich gorących kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham świeczki zapachowe i nie tylko zapachowe :) ale ostatnio ich palic nie moge bo kot lubi do nich podchodzic i podskakiwac a nie chce miec płonącego kota :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dość sporo masz tych świeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hahah no rzeczywiście skromne zbiory :)
    bardzo fajne, ja kocham świeczki, szczególnie zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także kocham świeczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajny zbiorek :) muszę sobie też kupić takie duże świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię zwłaszcza te aromatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziekuje bardzo :* cudowny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  16. nie takie skromne te zbiory;)
    ja przeważnie kupuję zapachowe świece w IKEI:)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam swieczki, ale mam tylko 3 :c a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  18. oo kochana i jak się bawiłaś? Szalenie zazdroszczę - ja już niestety tą zabawę mam za sobą :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham świeczki zapachowe :D
    Bardzo fajny blog, zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jak zrobiłam łuk to już trochę się uspokoiłam :) choć na mieście miałam kilka błędów, były to jednak te mniej ważne :))) trzeba uważać i się nie stresować (łatwo powiedzieć :D). Uwierz w siebie! Mam nadzieję, że Ci się uda za drugim razem i trzymam mocno kciuki :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW! Niezła kolekcja, z Brise też mam 3 świeczki, ale tylko Cosy Moments podbiło moje serce.

    Co do podgrzewaczy, to te z firmy Adpal może i są tanie, ale mają bardzo mocne, sztuczne zapachy i za bardzo ich nie lubię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.