Zielono na Sylwestra

12/17/2012

Witajcie,

Dzisiaj przybywam do Was z pierwszą i mam nadzieję nie ostatnią w tym roku propozycją makijażu na Sylwestra.





Makijaż utrzymany jest w zielonej kolorystyce i zdaję sobie sprawę że nie każdemu może pasować, ale równie dobrze można ją zamienić na każdą inną - niebieską, fioletową czy nawet brązową. Oczywiście nie mogło zabraknąć brokatu na powiekach. Tym razem zdecydowałam się na dość mocny jego akcent w postaci kreski a'la eyelinerowej.


Jeżeli spodobała Wam się ta propozycja i jesteście ciekawe jej wykonania to zapraszam na mój kanał na YT, tam znajdziecie dokładny tutorial, w którym krok po kroku pokazuję wykonanie tego makijażu, który swoją drogą jest w miarę prosty :)


Na koniec zwracam się do Was z malutkim pytaniem. A mianowicie:
Recenzję, którego z poniższych trzech kosmetyków chciałybyście przeczytać jako pierwszą?


Mam nadzieję, że ta propozycja makijażowa przypadła Wam do gustu, albo chociaż znalazłyście w niej minimum inspiracji na swój Sylwestrowy makijaż.

xoxo,

Zobacz podobne

5 komentarzy

  1. OCH JAK ŚLICZNIE ! Bardzoo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kreska, lubię brokat :) Jestem ciekawa co sądzisz o Carmexie w sztyfcie, osobiście go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż super pomysł z tą kreską, bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne, nigdy by mi się tak nie udało pomalować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.