Program antybakteryjny oczyszczania twarzy | Anti Acne żel do mycia twarzy Floslek Pharma

12/02/2013

Witajcie,

Nadszedł czas na kolejną recenzję z serii floslekowych kosmetyków. Dziś na tapetę idzie Antybakteryjny Żel Do Mycia Twarzy z linii dla skóry tłustej, trądzikowej i mieszanej Anti Acne. Jak wiecie moja cera to cera mieszana a zarazem wrażliwa, natomiast mój mąż ma cerę mieszaną jednak ze skłonnością do wyprysków. Szukając kosmetyku do mycia twarzy zawsze staram się dobrać coś co będzie odpowiadało nam obojgu. Jak wypadł ten kosmetyk? Dowiecie się czytając dalej...




Opakowanie:
Biała, miękka tubka z limonkowymi wstawkami. Niestety srebrne paski i logo producenta starły się już po kilku dniach. Nie widać przez opakowanie stopnia zużycia kosmetyku. Natomiast dozownik wydaje optymalną ilość produktu. Istotne informacje zostały zawarte na etykiecie.


Właściwości:
Kosmetyk ma dziwny zapach, lekko perfumowanych kredek świecowych. Ani mnie ani mężowi nie przypadł on do gustu. Ma konsystencję dość gęstego żelu jednak bezproblemowo rozsmarowuje się na twarzy i aplikacja nie sprawia problemu. Żel ten stosunkowo słabo się pienił, co dla nas osobiście było minusem.
Wg producenta żel ten ma łagodzić podrażnienia, regulować pracę gruczołów łojowych, oczyszczać i ściągać pory a nawet nawilżać i działać antybakteryjnie. Dosyć dużo obietnic jak na jeden kosmetyk, prawda? Jeżeli chodzi o właściwości myjące to o ile nie miałam na twarzy makijażu to było ok. Skóra była dogłębnie oczyszczona, czasami miałam wręcz wrażenie że aż skrzypi z tej czystości ;) Jestem przyzwyczajona do tego, że żel zmywa z mojej twarzy podkład, puder itp. a żel z FlosLeku kompletnie sobie z tym nie radził. Twarz była nie do końca oczyszczona i zostawały na niej resztki makijażu.
Czy reguluje pracę gruczołów łojowych i ogranicza wydzielanie sebum? Z całą pewnością tak, ale do tego stopnia że wysuszył mi skórę. O ile czoło i broda były w porządku to na policzkach po dłuższym czasie użytkowania zastałam istną masakrę w postaci wielu suchych skórek. Ściągnięcia porów jakoś nie zauważyłam, natomiast ciężko mi powiedzieć o łagodzeniu podrażnień bo takowych raczej nie mam.


Podsumowanie:
Opakowanie mieści 200ml i w sklepie internetowym FlosLek kosztuje 13,90 (KLIK). Z tej antybakteryjnej serii dostępny jest również m.in. żel punktowy, tonik i peeling enzymatyczny.
Ja z tego produktu nie jestem do końca zadowolona, nie odpowiadał mi zapach, a do tego przesuszył mi skórę twarzy. Polecałabym go komuś ze skórą typowo tłustą a nawet bardzo tłustą, bo rzeczywiście ograniczył nadmierne wydzielanie sebum. Ewentualnie dla cery mieszanej ale tylko do rzadszego niż codzienne stosowania.
Starczył nam na około 1,5 miesiąca codziennego używania co jest całkiem dobrym wynikiem.

Miałyście ten produkt?
Jakie żele do mycia twarzy polecacie?

Fakt, że otrzymałam produkt do zrecenzowania nie wpływa na moją opinię o nim.

Zobacz podobne

3 komentarzy

  1. nie miałam i raczej już na niego nie spojrzę, skoro może przesuszać skórę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is a attention-grabbing article by the way. I am going to go ahead and bookmark this article for my sis to check out later on tomorrow. Keep up the superior work.
    http://jeuxde916.org/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam kiedyś truskawkowe masło z tej firmy i byłam straaasznie zadowolona, ogólnie do tej pory wydali mi się firmą idealną ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.