Lakieromaniaczka: Radiant Rose, Avon Star Dust

2/17/2015

Mam dzisiaj dla Was ostatni post o piaskowych lakierach marki Avon. Tym razem pod lupę weźmiemy odcień Radiant Rose, który mnie osobiście spodobał się najmniej. Jest to różowa baza z wielokolorowym brokatem. Znajdziemy w nim drobinki srebrne, zielone, fioletowe, amarantowe i to mnie niestety nie przekonuje. Sama baza jest w porządku, ale ten brokat już nie.


Pędzelek wydaje mi się że jest najlepszy ze wszystkich trzech egzemplarzy. Niezbyt szeroki, ścięty na płasko, ale jakby pod skosem. Nie wiem czy to kwestia pomyłki maszyny przycinającej czy tak miało być, ale mnie on się podoba.


Tak jak poprzednicy lakier jest dość rzadki i w sumie łatwo zalać nim skórki.
Pełne krycie tak na prawdę otrzymujemy dopiero przy trzech warstwach na długich paznokciach. Po dwóch wolny brzeg wystający ponad opuszek nadal lekko prześwituje. Na krótkich paznokciach powinny wystarczyć dwie warstwy.


Zauważyłam też, że ten kolor ma najkrótszą trwałość. Wszystkie 3 testowałam w takich samych warunkach czyli na utwardzonych żelem naturalnych paznokciach. Dla przypomnienia czerń bez uszczerbku wytrzymała tydzień, kolor nude po ok tygodniu miał starte końcówki tylko. Natomiast róż zaczął mi odpryskiwać po mniej więcej 4 dniach od aplikacji.


Wcześniej chyba nie wspominałam o dwóch kwestiach które tyczą się wszystkich 3 kolorów. Po pierwsze lakiery dość szybko wysychają, a jak wiadomo nie nakładamy na nie żadnego preparatu przyspieszającego wysychanie.
Po drugie mam wrażenie, że te lakiery nie należą do najwydajniejszych. Już po pierwszej aplikacji widoczny jest dość spory ubytek w opakowaniu, a do tej pory nigdy aż takiego zużycia lakieru nie zaobserwowałam.


To by było na tyle, koniecznie dajcie znać czy lubicie lakiery piaskowe i czy miałyście któryś z serii Star Dust?










Zobacz podobne

6 komentarzy

  1. Szczerze mówiąc za piaskowym wykończeniem nie przepadam, ale ten lakier ogromnie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie mi się spodobał, jest prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobny piasek z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten lakier jest obłędny! Widziałam podobny od sally hansen ostatnio :) A bierzesz już udział w konkursie paznokciowym dla blogerek: 'zmaluj scenariusz & wygrywaj'? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.