Pure (Pearl) Pigments, KOBO Professional - swatche

3/11/2015

Po ostatnich postach, w których pokazywałam Wam z bliska kolory znajdujące się w poszczególnych paletach (np. Classic Nude Makeup Kit) zauważyłam, że tego typu wpisy cieszą się ogromną popularnością wśród czytelniczek. Wcale się nie dziwię. Sama zanim kupię jakiś produkt robię tzw. research - szukam swatchy, opinii.


Dlatego dziś postanowiłam pokazać Wam moją kolekcję pigmentów marki KOBO. Nie wiem jak w innych Drogeriach Natura, ale w moim mieście często brakuje testerów i część z nich wzięłam 'na ślepo'. Nie żałuję tego wyboru, bo na wstępie muszę Wam się przyznać, że te produkty bardzo lubię i często używam - znalazły się one nawet w moich kosmetycznych hitach 2014.


W swoich zbiorach posiadam 8 odcieni - pięć opalizujących i trzy 'zwykłe'.
Z takich technicznych spraw to pigmenty znajdują się w plastikowych, zakręcanych słoiczkach, o pojemności 6 ml. Niestety nie mają żadnego sitka (podobnie jak pigmenty Makeup Geek) co ułatwia ich rozsypanie. Są niesamowicie wydajne i nie wyobrażam sobie ich wykończenia przez najbliższe kilka lat. Można je stosować zarówno na sucho, jak i na mokro; na całą powiekę lub tylko jako akcent; możliwości jest na prawdę wiele.
Nie mają oczywiście żadnego zapachu. Co więcej podczas aplikacji nie pylą i nie sypią się po całej twarzy. Bardzo łatwo nad nimi zapanować, nawet osobom początkującym.

Przejdźmy więc do omówienia poszczególnych odcieni.


408 Cornflower to zupełnie matowy, chabrowy kolor o niesamowitej pigmentacji; powiedziałabym że jest lekko kremowy, nie jest tak miałki i sypki jak inne pigmenty; niestety używam go najrzadziej ze wszystkich 'kobosiów', ale postaram się to zmienić


501 Violet Blush to pierwszy z serii opalizującej; jest bardzo intensywny i ten opalizujący fioletowy pigment bardzo łatwo z niego wychodzi już przy niewielkiej ilości produktu


502 Misty Rose to również opalizujący kolor; jest jakby delikatniejszą wersją kultowego cienia tej samej marki o nazwie 'Golden Rose'


503 Frosty White to czyste srebro, niczym nie opalizujące; na powiece daje delikatny efekt takiego jakby pyłku, coś a'la gwiezdny pył :) super się sprawdzał w makijażach sylwestrowych; nałożony na mokro daje piorunujący efekt w stylu modnych ostatnio cieni foliowych


504 Mint Cream - jak sama nazwa wskazuje opalizuje na miętowo; to właśnie od niego zaczęła się moja przygoda z pigmentami KOBO :) używam go zarówno do rozświetlania wewnętrznego kącika jak i na całą powiekę przy makijażu dziennym - moim zdaniem bardzo uniwersalny kolor


505 Sea Shell - najczęściej wykupiony kolor w ofercie, o nim było już głośno w blogosferze; bardzo podobny do koloru Misty Rose, z tą różnicą że Sea Shell jest troszkę bardziej ciepły, złoto - pomarańczowy; dość uniwersalny jeżeli chodzi o rozświetlanie wewnętrznego kącika


506 Blue Mist czyli niebieska mgiełka to długo przeze mnie niedoceniany kolor, ostatnio jednak odkryłam jego moc; należy raczej do grona tych delikatniejszych odcieni; na całą powiekę raczej nie odważyłabym się go nakładać, ale jako akcent i rozświetlenie jest super


507 Gold Dust to również kolor nieopalizujący przepięknego, żółtego złota; podobnie jak Frosty White często używany w makijażach sylwestrowych; na mokro lekko foliowy, ale na sucho również ma świetną pigmentację często używam go na mokrą bazę w postaci nie przypudrowanego korektora :)

Wszystkie opalizujące pigmenty świetnie sprawdzają się również solo na czarnej bazie (kredce bądź eyelinerze). Wydobywa się z nich jedynie ten opalizujący kolor i mają na prawdę mega moc.

Na minus muszę zaliczyć dostępność gdyż szafy z produktami KOBO znajdziemy tylko w Drogeriach Natura, a te osobiście niezbyt lubię. Jeżeli chodzi o cenę to wydaje mi się iż początkowo wynosiła ona 19,99. Obecnie jednak pigmenty te kupicie za jedyne 9,99 zł.

Dajcie znać czy macie pigmenty i czy lubicie je równie mocno jak ja?




Zobacz podobne

3 komentarzy

  1. Wszystkie pięke tylko ten pierwszy taki sobie jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misty Rose i Sea Shell najbardziej mi się spodobały, dopisuję je do mojej wishlisty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio nie mogłam się zdecydować bo światło drogeryjne kłamie. Teraz na pewno coś wybiorę;)) Dzięki za wpis

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.