Brzoskwiniowy makijaż w dwóch wersjach | Zoeva En Taupe

1/17/2016


Witajcie w to zimowe, niedzielne popołudnie!
Przybywam do Was z nowym makijażem. Tym razem w całości wykonanym paletą marki Zoeva - En Taupe. Jest to moja pierwsza paleta tej marki i szczerze mówiąc jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością tych cieni. I chyba zaczynam rozumieć te wszystkie zachwyty na temat produktów niemieckiej marki :)

Dla odmiany dziś pokusiłam się o dość delikatny makijaż oka. Do tego jednak przygotowałam dwie wersje jeżeli chodzi o usta. Pierwsza delikatna - idealna do pracy czy na uczelnię. Druga zdecydowanie bardziej wyrazista - na studniówkę lub bal karnawałowy.


TWARZ
- True Match Foundation, 1.N Ivory, L'Oreal
- Perfect Stay Concealer, 001 Ivory, Astor
- Stay Matte Pressed Powder, 001 Transparent, Rimmel
- Matt Bronzing&Contouring Powder, 311 Nubian Desert, KOBO
- Smooth'n Wear Blusher, 5, Wibo
- Gold highlighter, Lovely

OCZY
- Color tattoo Creamy Mattes, 91 Creme de rose, Maybelline
- Eyeshadow Palette 'En Taupe', Zoeva
(Gallery, Handmade, Outline, Stitch by stitch)
- Glimmerstick Diamond Eye Liner, Brown Sugar, Avon
- Dream Eyes Eyeliner, 426, Golden Rose
Lash Sensationa Mascara, Black, Maybelline
- Eye in style collection, Bell
- BrowDrama, Medium Brown, Maybelline

USTA
- Pure Shine Colour Lip Balm, 040 Don't think just pink, Catrice
- Revolution Lipstick, Catfight, Urban Decay




Co powiecie na taką propozycję? Która wersja bardziej się Wam podoba?



Poniżej odnośnik do pełnego tutorialu do tego makijażu.



Macie tą paletkę?
Jakie inne paletki marki Zoeva możecie mi polecić?






Zobacz podobne

1 komentarzy

  1. Pierwsza wersja wygląda cudownie ! Drugiej też nic nie brakuje, ale jednak pierwsza jest bardziej "moja"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.