Wiosenne fioletowe cut crease | Makijażowa Niedziela

3/21/2016

Witajcie Kochane i Kochani, po krótkiej przerwie powracam z Makijażową Niedzielą.
Niestety w ostatnim czasie doszło mi kilka nowych obowiązków i potrzebowałam "chwili" czasu by móc się dobrze zorganizować. Mistrzem organizacji nie jestem, ale powoli dochodzę do ładu :D Trzymajcie więc kciuki by posty i filmy pojawiały się znowu regularnie :)


Tymczasem przybywam do Was z nową odsłoną makijażową. Dzisiaj przygotowałam dla Was makijaż, w którym wykorzystałam metodę cut crease, w której to dość ostrą linią odgraniczona jest powieka ruchoma od nieruchomej. Całość utrzymana w lekko chłodnej, fioletowej tonacji. Jako dodatek, coś nietypowego - przepiękna metalicznie fioletowa kreska wykonana za pomocą cienia z serii Glam&Shine od MySecret.


TWARZ
- True Match Super Blendable Foudation, 1N. Ivory, L'Oreal
- True Match Concealer, 1 Ivory, L'Oreal
- Puder ryżowy, Paese
- Bahama Mama, The Balm
- Coral Spectrum, CR030, Zoeva
- Mary-Lou Manizer, The Balm


OCZY
- Color Tattoo Creamy Mattes, Creme de Nude, Maybelline

- Ultra Mattes V2 Darks Palette, Sleek
  [Villan, Noir]

- Gwen Stefani Palette, Urban Decay
  [Skimp]
- Glamourous Roses Palette, Avon Luxe
- Glam&Shine Eyeshadow, 01 Metal Violet, My Secret
- Dream Eyes Eyeliner, 426, Golden Rose
- All in one, Ideal Lashes, Ingrid Cosmetics
- Demi Wispies, Ardell
- Eyebrow Pencil, 04 Blond, Miss Sporty

USTA
- Matte Lipstick Crayon, 10, Golden Rose


Co powiecie na taką bardziej graficzną propozycję?
Koniecznie dajcie znać czy Wam się podoba. Ja jestem totalnie zakochana w tym fioletowym cieniu MySecret. Rozrobiony z Duraline, jako kreska wygląda po prostu obłędnie :)

Więcej szczegółów i dokładny tutorial na moim kanale :)



Do następnego!

Zobacz podobne

1 komentarzy

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.