Starry Night Blue

1/23/2012

Kosmetyk, który chcę Wam dzisiaj przedstawić, mimo krótkiego czasu bycia u mnie, znalazł się w podsumowaniu roku 2011. Ma co prawda kilka wad, ale jego kolor rekompensuje wszystko :) Mowa oczywiście o...
 Glimmerstick eye liner, Starry night blue, Avon

Opakowanie:
Małe, zgrabne, bez niepotrzebnych zdobień. Oczywiście kredka na początku znajdowała się jeszcze w pudełku, ale wyrzuciłam je.
Ponadto jest to kredka bez temperowania, a więc wykręcana.

Kolor, trwałość, itp:
Mój kolor to "starry night blue" czyli bardzo ładny granat, bez żadnych świecących drobinek. Od dawna szukałam kredki bądź eyelinera właśnie w takim kolorze. Ta konturówka jest bardzo dobrze napigmentowa, i na powiece daje piękny głęboki kolor. Niestety po całym dniu noszenia ewidentnie blaknie, a co najgorsze, ma tendencje do odbijania się, aczkolwiek nie robi tego zawsze. Nie wiem od czego to zależy.
Jest dosyć miękka, więc bez problemu rysuje się nią kreskę na powiece. Czasami troszeczkę się też rozmazuje. W związku z tym, że jest to kredka bez temperowania, można mieć problem z narysowaniem idealnie cienkiej kreski. Ale według mnie jest to do wyćwiczenia. W moim przypadku sprawdziła się też na linii wodnej.
Nie mam problemów z jej zmywaniem. Schodzi bardzo ładnie, bez względu na produkt do demakijażu (używałam dwufazowej Ziaji, brzoskwiniowej Alterry i mleczka z Avonu).

Informacje ogólne:
Jest jej 0,28g i bez promocji kosztuje 18,90 zł, jednak często widuję ją w katalogu za około 10 zł. Chyba dlatego, że jest taka miękka i wykręcana nie jest wydajna, bardzo szybko znika z opakowania.

Podsumowując:
Jej piękny kolor rekompensuje mi brak wydajności i to że się odbija i rozmazuje czasami.


xoxo

Zobacz podobne

9 komentarzy

  1. Przepiękny odcien! Szukam własnie takiego granatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja długo takiego szukałam, aż w końcu znalazłam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. też ma taki głęboki kolor czerni, czy jest może bardziej wyblakła?

      Usuń
  3. niestety kolory mają świetne ale ich wydajność i rozmazywanie jest fe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale za ten cudowny kolor wybaczam jej wszystko :)

      Usuń
  4. naprawdę fajny kolor, dający dużo możliwości.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.