Listopadowo - grudniowe zużycia i zakupy

1/03/2013

Witajcie,

Wczorajsze moje kosmetyczne podsumowanie hitów minionego roku spotkało się z dość dużym zainteresowaniem z Waszej strony. Nawet nie wiecie jak mnie to cieszy :)

Dziś natomiast chciałabym Was zaprosić na dwa filmiki, które na swój kanał wgrałam jeszcze przed końcem roku. Jak na koniec miesiąca przystało skupiłam się na zużyciach i nowościach jakie do mnie przybyły w danym miesiącu, a w tym przypadku w przeciągu dwóch miesięcy, czyli w listopadzie i grudniu.

Jeżeli jeszcze nie widziałyście tych dwóch moich filmików, to serdecznie Was do ich obejrzenia :)




xoxo

Zobacz podobne

9 komentarzy

  1. matko jakie długie te filmiki:P
    paletka jest super, a kupno wody Bourjois to dobra decyzja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, rozgadałam się, szczególnie w drugim filmiku ;)

      teraz już mogę powiedzieć, że z Bourjois jestem baaaardzo zadowolona

      Usuń
  2. juz oglądam;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka UD2 jest swietna, ale ja mimo wszystko wole 1:)

    OdpowiedzUsuń
  4. również oglądałam : ) strasznie mnie ciekawi to masło do ciała Pat&Rub, czekam na recenzję!
    fajnie, że będziesz mamą! gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masełko z P&R które mam to tylko próbeczka, więc recenzji raczej pisać nie będę, chyba że kupię pełnowymiarowy produkt :)

      dziękuję

      Usuń
  5. WWW.JAGODABLOG.BLOGSPOT.COM SERDECZNIE ZAPRASZAM:)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Paleta faktycznie jest świetna, ale masz cudny głos :D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.