Drogocenny krem na noc - mini recenzja mini produktu

8/18/2013

Witajcie,

Dzisiaj chciałabym napisać Wam kilka słów na temat miniaturki kremu jaką dostałam w ramach współpracy z L'Occitane.
Trafił do mnie Drogocenny krem na noc, o zawrotnej pojemności 15 ml. Producent twierdzi, że po użyciu tego kremu skóra będzie odbudowana, zregenerowana, gładsza i jędrniejsza, a zmarszczki mniej widoczne. Jak to wygląda w rzeczywistości? Przekonacie się czytając dalej.





Opakowanie:
Mały, granatowy, szklany słoiczek. Wygląda bardzo estetycznie i elegancko. Z tego co wiem pełen produkt ma niemalże identyczne opakowanie. Niestety na mojej miniaturce producent nie zamieścił ani słowa w temacie składu produktu co uważam za ogromny minus.


Właściwości:
Kremik ma bardzo treściwą i gęstą konsystencję. Nie sprawia ona jednak problemów podczas aplikacji i bardzo łatwo da się go rozetrzeć i wklepać na twarzy. Produkt ma klasyczny biały kolor. Niestety przy tym wszystkim krem ma dość dziwny zapach. Jakby lekko ziołowy, z nutą cytrusa. Mnie osobiście nie przypadł do gustu i mocno się z nim męczyłam.
Jeżeli chodzi o obietnice producenta co do działania owego kremu to nieco podkoloryzował jego właściwości. Przyznam, że skóra rano po przebudzeniu jest gładka, nawilżona i tak jak pisze producent jedwabista. Nie zauważyłam jednak żadnych właściwości odbudowujących ani regeneracyjnych. Natomiast w kwestii redukcji, czy zmniejszania widoczności zmarszczek wypowiedzieć się nie mogę bo takowych na szczęście jeszcze nie posiadam. Aczkolwiek jeżeli mam być szczera to w takie działanie zwyczajnie nie wierzę.


Podsumowanie:
Krem był dość ekonomiczny, bo ten miniaturowy słoiczek wystarczył mi na około 1-1,5 msc regularnego stosowania co wieczór na całą twarz i szyję. Pełnowymiarowe opakowanie mieści 50ml produktu i kosztuje 'bagatela' 260 zł. Przyznam szczerze, że tego kremu na pewno nie kupię, bo za taką cenę można by się spodziewać czegoś więcej niż tylko nawilżenia i gładkiej skóry.

Recenzja krótka, bo i produkt mały.
Używałyście tego kremu, czy też uważacie że jest zdecydowanie za drogi?
Jakie inne kremy na noc polecacie?




Zobacz podobne

4 komentarzy

  1. Według mnie to bardzo wysoka cena i na pewno znajdzie się wiele innych kremów o wiele lepszym działaniu i niższej cenie.
    Aktualnie poszukuje jakiegoś dobrego kremu na noc, ale na dzień dzisiejszy nie znalazłam niczego godnego uwagi:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie drogocenny :D W życiu bym go nie kupiła, za tę cenę można dostać produkty z wyższej półki, bądź po prostu kupić dużo tańszy produkt działający tak samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee tam tak samo działający, tańsze produkty niekiedy działają lepiej niż te za które trzeba zapłacić horrendalną cenę ;)

      Usuń
    2. też prawda :)
      myślę, że te kremy są produkowane z myślą o kobietach, które muszą podnieść swoje ego poprzez wydawanie fortuny na kosmetyki, przecież to taaakie prestiżowe ;)

      Usuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.