Połączenie złota i miedzi okraszone fioletem i brązem

8/16/2013

Witajcie,

Dzisiaj mam dla Was kolejny lekki post. A mianowicie makijaż :)
Pod filmikami z trzymiesięcznym projektem denko i niewypałami kosmetycznymi wiele z Was pisało z prośbą o tutorial makijażu jaki miałam wtedy na sobie. Pomyślałam, że czemu nie. Makijaż był bardzo prosty a jednocześnie efektowny.


TWARZ:
  •  Krem BB, brzoskwinia i zielona herbata, Skinfood
  •  Puder sypki, 102 Ivory, Kobo
  •  Perełki brązujące, Natural Radiance, Oriflame Giordani Gold
 USTA:
  •  Pomadka - błyszczyk, 606, Celia Nude
OCZY:
  •  Baza pod cienie, Cashmere, Dax Cosmetics
  •  Złoty cień, paleta Sephora
  •  Miedziany cień, paleta Sephora
  •  Fioletowo brązowy - fiolet z paletki Purple Haze z Avonu, brąz 327 Matte Inglot
  •  Cielisty cień, 353 Matte, Inglot
  •  Żelowy eyeliner, 01 Midnight in Paris, Essence
  •  Scandaleyes Volume Flash Mascara, Rimmel

Jeżeli jesteście zainteresowane dokładnym video tutorialem jak wykonać powyższy makijaż to zapraszam do obejrzenia mojego filmiku.


Mam nadzieję, że makijaż przypadł Wam do gustu.






P.S. Obiecuję to już ostatni taki lekki post. Następna będzie recenzja :)

Zobacz podobne

2 komentarzy

  1. naprawdę fajny, lekki i przyjemny :) bałam się, że ten fiolet będzie się gryzł ale jest ok :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.