Podręczna higiena intymna czyli Cleanic Intimate

10/30/2013

Witajcie,

Przybywam dziś z kolejną odsłoną chusteczek marki Cleanic. Dziś chciałabym się skupić na chusteczkach do higieny intymnej z ekstraktem z płatków róży. Do tej pory nie miałam styczności z tego typu produktami, bo byłam przekonana że nie są mi one potrzebne. Dopiero chusteczki z Cleanic uświadomiły mi ich istotę w damskiej torebce.


Opakowanie:
Typowe, foliowe opakowanie. Mieści 10 chusteczek, które wychodzą na szczęście pojedynczo. Nie są też jakoś wybitnie mocno poskładane. Zamknięcie jest szczelne, chusteczki nie wysychają. Na odwrocie znalazły się wszystkie niezbędne informacje. Począwszy od opisu, przez skład aż do daty przydatności.


Właściwości:
Zacznę od zapachu, bo ten najmniej przypadł mi do gustu. Jest lekko różany, trochę duszący i ogólnie dla mnie mało przyjemny. Na szczęście nie wpływa on znacznie na komfort używania produktu. Chusteczki są średnich rozmiarów. To znaczy że są większe od tych z dezodorantem (KLIK), ale troszkę mniejsze od przeciętnych chusteczek dla dzieci. Rozmiar ten jednak jest jak najbardziej odpowiedni. Chusteczki są dość cienkie, ale nie rwą się, są bardzo miękkie i delikatne w dotyku. Poziom nawilżenia jest wysoki, dzięki czemu produkt doskonale oczyszcza i odświeża okolice intymne. Nie zauważyłam u siebie po użyciu tych chusteczek żadnego podrażnienia ani innych mniej przyjemnych dolegliwości, a warto wspomnieć że tą strefę mam nader wrażliwą i podatną na podrażnienia. Tak jak wspomniałam po użyciu tych chusteczek jest bardzo fajne uczucie świeżości i czystości. Świetnie sprawdzają się podczas podróży czy długiego dnia na uczelni, gdzie jestem zmuszona korzystać z toalety publicznej.


Podsumowanie:
Opakowanie tak jak już pisałam mieści 10 sztuk i kosztuje 4-5 zł. Dostępne są one zarówno w drogeriach typu Rossmann, Natura jak i hipermarketach np. Tesco.
Jestem zaskoczona świetnym działaniem tego produktu. Zupełnie się nie spodziewałam, że się polubimy. Teraz nie wyobrażam już sobie wyjść z domu na uczelnię czy do centrum handlowego bez opakowania tych chusteczek w torebce.

Znacie te chusteczki? Używacie tego rodzaju produktów?
Jaki inne mogłybyście mi polecić?








Fakt, że otrzymałam produkt do zrecenzowania nie wpływa na moją opinię o nim.

Zobacz podobne

0 komentarzy

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.