Lakieromaniaczka: Foggy Night, Salon Perfect

10/26/2014

Witajcie,

kolejny post lakierowy przed Wami :) Jak już wspomniałam, mam kilka nowości do pokazania, a także udało mi się zapuścić pazury. Niestety już wiem, że na zajęcia specjalistyczne w szkole będę je musiała spiłować :( więc korzystam i cieszę się nimi póki mogę :D


Dziś iście jesienny kolor, o jesiennej nazwie. Foggy Night czyli mglista noc to produkt marki Salon Perfect. Buteleczka do złudzenia przypomina opakowania lakierów China Glaze. Mieści 14 ml lakieru. Pędzelek jest długi i równo ścięty, ale dosyć wąski. Zwolenniczki szerokich - łopatkowych pędzelków nie będą zadowolone.


Kolor to przepiękna, chłodna szarość o kremowym wykończeniu. Nie znajdziemy w nim żadnych drobinek brokatu, perły ani shimmera. Pierwsza warstwa ma tendencję do pozostawiania drobnych smug i nie jest w pełni kryjąca, ale druga załatwia już wszystko. Krycie jest 100% i nie ma żadnych niedoskonałości.




Lakier jest dość rzadki, ale absolutnie nie rozlewa się na skórki. Bardzo łatwo jest ogarnąć go pędzelkiem. Nie zasycha również zbyt szybko, więc minimalne poprawki są możliwe. Produkt w aplikacji jest bardzo przyjemny.


Na koniec powinnam jak zawsze omówić trwałość. Jednak ciężko jest mi o niej pisać, bo w zależności od kondycji oraz ogólnej charakterystyki płytki paznokcia może ona różnić się u poszczególnych osób. Dlatego postanowiłam tego nie omawiać. Jeżeli lakier wyróżni się czymś szczególnym, np odpryśnie po 3h od aplikacji to oczywiście wspomnę o tym. Często również zmywam lakier z paznokci szybciej niż zdąży się z nim coś stać - najczęściej już po 4 dniach.


Podsumowując jest to moje pierwsze spotkanie z produktami tej marki. Wielokrotnie widziałam je na targach kosmetycznych, ale nigdy nie przykuwały mojej uwagi na tyle by coś sobie kupić. Debiut uważam za jak najbardziej udany. Do wypróbowania mam jeszcze jeden kolor i już nie mogę się doczekać go na moich paznokciach.






Produkt otrzymałam w ramach współpracy, nie wpływa to jednak na moją opinię o nim.

Zobacz podobne

3 komentarzy

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.