Jesienna kreska ombre

10/04/2015

Długo mnie tu nie było i mocno zastanawiałam się czy w ogóle jeszcze mam chęci do pisania bloga. Od dłuższego czasu bardziej skupiałam się na rozwoju mojego YouTubowego kanału i szczerze mówiąc to przynosiło mi więcej radości. A pisać na siłę nie chciałam. Ostatnio powróciła myśl, że może jednak warto by wskrzesić i bloga. I powracam, ale w nieco zmienionej formie.

Od tej chwili na blogu nie będą pojawiały się już recenzje kosmetyków. Nie będzie też dużo postów z dużą ilością tekstu. Bloga chcę traktować jako dodatek do kanału. Będą się tu pojawiać posty uzupełniające niektóre filmiki. Głównie zdjęcia makijaży, do których tutoriale znajdziecie właśnie na kanale. Ponadto myślałam nad postami ze swatchami różnych kosmetyków, m.in. palet cieni do powiek (jako przykład post ze swatchami palety Naked Chocolate  ). A do tego posty typowo lifestylowe, z jakimiś inspiracjami, moimi przemyśleniami. Dajcie znać co o tym myślicie?

Tymczasem przechodzę do sedna dzisiejszego posta czyli zdjęć makijażu.


Przyszła już jesień i nie da się tego ukryć dlatego kolorystyka stała się bardziej przygaszona i ciepła.
Dziś przygotowałam dość prosty makijaż oka w złoto - brązowych barwach, ale główne skrzypce gra w nim dwukolorowa kreska. Połączyłam klasykę czyli czerń z przepięknym, lekko metalicznym fioletem.

Na dodatek mocne usta w typowo jesiennym - winnym, burgundowym kolorze.


Lista użytych kosmetyków:
TWARZ:
 - IdealLumi Nude, 200 Kość słoniowa, Ingrid Cosmetics
 - Perfect Stay Concealer, 001, Astor
 - Transparentny puder matujący, 02, BeBeauty
 - Puder brązujący, Bahama Mama, The Balm
 - Shimmer Powder, Rose Aura, Avon Luxe
 - Diamond Iluminator, Wibo

OCZY:
 - Baza pod cienie Prime and Fine, Catrice
 - Naked Chocolate Palette, Makeup Revolution
   * White
   * Buttons
   * Adorable
   * Smoothly
 - Glimmerstick Eye Line, Blackest Black, Avon
 - Gel Liner, Amethyst, Makeup Geek
 - Lasting Drama Gel Liner, 01 Black, Maybelline
 - Lash Artist Volume Mascara, Black, Ingrid Cosmetics
 - Andrea Strip Lashes, model 52

USTA: 
 - Matte Lipstick Crayon, 08, Golden Rose




To by było na tyle. Poniżej link do filmiku jak wykonać właśnie taki makijaż.

https://youtu.be/q-OW7SdxJxI

Mam nadzieję że taka forma bloga Wam się spodoba i zostaniecie ze mną. A tych z Was którzy jeszcze nie znają mojego youtubowego oblicza zachęcam do subskrypcji kanału, bo filmiki tam pojawiają się regularnie, trzy razy w tygodniu: wtorek, piątek i niedziela :)





Zobacz podobne

1 komentarzy

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.