Naked Smoky First Impression and swatches

10/11/2015

Od niedawna paleta Naked Smoky marki Urban Decay jest dostępna stacjonarnie w polskich Sephorach. Stałam się jej szczęśliwą posiadaczką i dziś przybywam by zaprezentować Wam swatche cieni oraz pierwszy makijaż jaki nią wykonałam.



Zacznę może od opakowania. Jest wymiarów poprzednich palet Naked, ale tym razem zostało wykonane z plastiku, a zamknięcie jest magnetyczne. 
Standardowe ogromne lusterko świetnej jakości oraz pędzelek, który moim zdaniem jest najlepszy jak dotąd spośród tych które znajdowałam w paletach UD.



W palecie znajdziemy 12 cieni, które podzielone są na 3 różne wykończenia: cienie z drobinami, satyna oraz mat.


Pomimo swojej nazwy paleta Smoky oprócz ciemnych, przydymionych odcieni skrywa również jasne, rozświetlające kolory idealny do makijaży na co dzień.
Przejdźmy zatem do omówienia poszczególnych kolorów.


[High] szampański rozświetlający kolor z mikro brokatem, lekko brzoskwiniowy, na prawdę śliczny odcień;
[Dirtysweet] jasny, ciepły złoto - brązowy kolor, nie zawiera brokatu
[Radar] średni, ciepły brąz ze złotym brokatem
[Armor] chłodny odcień taupe ze srebrnym brokatem, na sucho ciężki do wpracowania w powiekę, ale na mokro wygląda obłędnie


[Slanted] srebrna satyna z lekkim shimmerem, wydaje się być słabo napigmentowany ale ładnie można nim budować intesywność
[Dagger] ciemny szary z chłodnymi, niebieskimi tonami i bardzo mikro brokatem, śliczny kolor wlaśnie do smoky
[Black market] czarny satynowy cień o całkiem fajnej pigmentacji, super że w końcu inne wykończenie tej czerni a nie matowe ;)
[Smolder] bardzo ciemny fioletowy kolor taupe, moim zdaniem unikatowy, nigdy wcześniej się z takim nie spotkałam


[Password] ciemny, zimny kolor taupe o matowym wykończeniu, kojarzy mi się z kolorem określanym jako gunmetal
[Whiskey] czekoladowy matowy brąz, świetny do makijaży dziennych
[Combust] brudny, lekko beżowo - różowy matowy kolor, idealny jako cień transferowy
[Thirteen] bardzo jasny, prawie biały matowy beż, i-de-al-ny pod łuk brwiowy

I to już wszystko jeżeli chodzi o samą paletę. Został do pokazania makijaż jaki udało mi się stworzyć przy jej użyciu. Bardzo intensywny i ciemny smoky. Nie dla każdego i nie na każdą okazję. Świetnie sprawdzi się do oczu głęboko i szeroko osadzonych. Idealnie podkreśli zieloną i niebieską tęczówkę oka.


Użyte kosmetyki
TWARZ:
 - Matująco - wygładzająca baza pod makijaż, Ingrid Cosmetics
 - Calming Effects Mattifying Foundation, Nude, Avon
 - Perfect Stay Concealer, 001 Ivory, Astor
 - Puder ryżowy, Paese
 - Puder brązujący, 311 Nubian Desert, KOBO
 - Double Deco Blush, Coral Gables, KIKO
 - Gold Highlighter, Lovely

OCZY:
 - Eyeshadow Primer Potion, Original, Urban Decay

 - Naked Smoky Palette, Urban Decay
   Thirteen, Dagger, Armor, Password, High

 - SuperShock Gel Eyeliner Pencil, Black, Avon
 - Lasting Drama Gel Liner, 01 Black, Maybelline 
 - Lash Artist Volume Mascara, Black, Ingrid Cosmetics
 - Demi Wispies, Ardell
 - Eyebrow Pencil, 402, Golden Rose Classics
 - Brow Drama, Medium brown, Maybelline

USTA:
- Rouge Edition Velvet, 07 Nude-ist, Bourjois




Poniżej oczywiście znajdziecie odnośnik do filmiku z tutorialem tego makijażu. W tym video podaję również więcej szczegółów na temat samej paletki - czym mnie zachwyciła, a czym zawiodła.
Zachęcam do oglądania :)
https://youtu.be/6Ko60KgHVcw

Poniżej oczywiście znajdziecie odnośnik do filmiku z tutorialem tego makijażu. W tym video podaję również więcej szczegółów na temat samej paletki - czym mnie zachwyciła, a czym zawiodła.
Zachęcam do oglądania :)


Zobacz podobne

3 komentarzy

  1. Od razu spodobało mi się opakowanie tej paletki.
    Widać dym, więc to ciekawe nawiązanie do makijażu w stylu smoky :)
    Ostatnio robię sobie detoks od kupowania nowych kosmetyków, chociaż widziałam, że też ma podobny zestaw makeup revolution. Może się skuszę na ten albo inny, bo pewnie nie wytrzymam w postanowieniu.
    Makijaż zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta paletka specjalnie nie urzekła mnie, kiedy oglądałam ją w Sephorze, ale teraz zrobiła na mnie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta paleta mnie kusi.... na razie się nie daje. ale niestety pokusom ulegam łatwo :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.