Tragi kosmetyczne Salon Jesień 2013

10/17/2013

Witajcie,

W miniony weekend byłam na moich pierwszych targach kosmetycznych. O tym, że na nie się wybieram wspominałam Wam już w którymś moim filmiku. Szczerze przyznam, że jechałam tam z dużymi nadziejami na wielkie przedsięwzięcie i imprezę z rozmachem. Niestety troszeczkę się zawiodłam, bo wystawców było bardzo mało jak na jedno z najważniejszych wydarzeń w branży kosmetycznej w Polsce. Udało mi się jednak zebrać informacje jakich poszukiwałam czyli na temat  maszyn do różnych zabiegów kosmetycznych.

Przy okazji nie omieszkałam zrobić drobnych zakupów kosmetycznych. Odwiedziłam m.in. stoisko Starej Mydlarni i Make Up Trendy. :)


Dokładniejsza relacja i prezentacja moich drobnych zakupów znajduje się w filmiku.
Zapraszam do oglądania :)

xoxo

Zobacz podobne

2 komentarzy

  1. ja wybierałam się na te targi ale niestety nie udało mi się dotrzeć...:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.