Szampon zapobiegający wypadanu włosów

1/23/2013

Witajcie,

Jakiś czas temu pisałam Wam, że dopadł mnie problem nadmiernego wypadania włosów. Wtedy jakoś doraźnie udało mi się troszeczkę ilość wypadających włosów ograniczyć. Jednak problem ten powrócił do mnie. Na szczęście w tym wypadku wiem już co jest tego przyczyną i nie martwi mnie to aż tak bardzo. Niemniej jednak postanowiłam z tym chociaż w jakimś małym stopniu walczyć i postanowiłam wypróbować drogeryjny szampon, którego producent sam siebie określał profesjonalnym.


Profesjonalny szampon zapobiegający wypadaniu włosów, Cece Med+

Opakowanie:
Szampon znajduje się w 300 ml butelce z zamknięciem nietypowym dla szamponu. I muszę przyznać, że tego typu dozownik nie jest zbyt wygodny, szczególnie w końcowej fazie kosmetyku. Dodatkowo szampon był w kartoniku, na którym producent napisał bardzo wiele informacji dotyczących produktu i składników w nim zawartych, a także cudów jakie miałby on sprawiać na naszej głowie ;)

Właściwości:
Konsystencja szamponu jest dość gęsta, ale przyjemna w użytkowaniu. Nie ma problemu z aplikacją kosmetyku na włosach. Bardzo szybko i intensywnie się pieni ale czego innego się spodziewać po szamponie z SLS ;). Ma on delikatnie brzoskwiniowo - perłowe zabarwienie i przyjemny, delikatny zapach. (Z tego co czytałam szampony o zabarwieniu perłowym nie nadają się dla osób z włosami skłonnymi do przetłuszczania się.) Właściwości myjące tego szamponu również były całkiem przyzwoite. Dokładnie oczyszczał włosy i bez problemu radził sobie z olejami. Nie wysuszał włosów, ani nie pozostawiał ich nieprzyjemnie matowych i skrzypiących. Dodatkowo nie obciążał i ogólnie nie robił włosom nic złego, ot taki zwyczajny szampon do włosów.


Na koniec chciałabym się podzieli swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi jego właściwości zapobiegających wypadaniu włosów. Przez cały okres stosowania szamponu zauważyłam jedynie minimalne zmniejszenie ilości wypadających włosów. Efekt ten najlepiej widoczny był na sam koniec użytkowania szamponu. Natomiast po jego wykończeniu przy pierwszych myciach bez jego udziału zauważyłam powrót do stanu początkowego. I muszę przyznać, że troszeczkę mnie to przeraziło. Natomiast teraz kiedy nie używam go już od jakiegoś czasu moje włosy znów wypadają w takiej ilości jaka była na sam koniec opisywanego szamponu Cece Med+. Szczerze mówiąc nie wiem jak to jest możliwe i czym było spowodowane.




Skład:
 
Podsumowanie:

Szampon starczył mi na około 2 miesiące użytkowania. A jego cena w Rossmannie czy Naturze oscyluje w granicach 25 zł, co nie jest niską ceną jak za zwykły oczyszczający szampon.
Troszkę żałuję, że mi nie pomógł, pomimo iż nie spodziewałam się że zdziała cuda. Nie należał przy tym do najtańszych.


I w związku z tym, że na chwilę obecną ilość wypadających włosów jest taka sama jak podczas końcowego używania szamponu to ponownie się na niego nie skuszę i Wam ten zakup również odradzam. Jeżeli macie problem z wypadającymi włosami to radziłabym zainwestować w coś lepszego niż 'profesjonalny' produkt z drogerii ;)


xoxo

Zobacz podobne

7 komentarzy

  1. ogólnie jak spotykam się z recenzjami na temat tej linii to są niezbyt dobre :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tę firmę ale mam mieszane odczucia względem tej serii. Kupiłam teraz pewien produkt do stylizacji i jakoś nie do końca pasuje mi efekt. Nie tego sie spodziewałam. No ale zobaczymy.

    Co prawda nie mam większych problemów z wypadaniem włosów, normalne jest, że zawsze jakiś mały kłębek pojawi się po umyciu, ale zdecydowałam się na szampon z Biokapu. Kupiłam też ich farbę i produkty do włosów farbowanych. Zobaczymy ile są warte :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 25 zł za szampon na 2 miesiące, to wcale nie tak dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama zastanawiałam się chwilę nad tymi szamponami, ale nie wzbudzały mojego zaufanie - i dobrze! :)
    z filmików na YT wcale nie wynika, żebyś miała cienkie włosy! dlaczego wypadają?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś miałam maskę algową z tej firmy, nic nie pomogła, a skład miała TRAGICZNY :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam czegoś przeciwko wypadaniu włosów, ale przy takim składzie szamponu mogłyby mi wypaść jeszcze bardziej...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.