Mama Lenki Bloguje - nowy blog

7/11/2013

Witajcie,

Przybywam dzisiaj do Was z newsem dotyczącym mojego blogowego życia. Początkowo planowałam na tym blogu pisać wszelkie posty związane z moim dzieckiem i jego sprawami, gadżetami. Ale wczoraj zaświtała mi w głowie myśl dlaczego by nie założyć nowego bloga poświęconego całkowicie i bez reszty tematyce dzieci. Nie zastanawiając się długo kliknęłam przycisk "Nowy blog" i tak powstał blog zatytułowany Mama Lenki Bloguje.

Mam nadzieję, że dołączycie również do mnie na tamtym blogu. Serdecznie zapraszam do obserwowania. I będę bardzo wdzięczna jeżeli pomożecie mi tamten blog rozpowszechnić w sieci :)




Zobacz podobne

1 komentarzy

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.