Nails Stickers czyli naklejki wodne na hybrydy

5/19/2016


Dawno na blogu nie było poruszanej tematyki paznokciowej, a jak wiecie jestem wielką fanką wszelkiego rodzaju zdobień na paznokciach. Od dłuższego jednak czasu regularnie wykonuję sobie manicure hybrydowy, na którym głównie ręcznie maluję wzorki bądź korzystam ze stempelków.
Niedawno jednak moją uwagę przykuły naklejki wodne. Niby nic nowego, a jednak mocno się tym zainteresowałam, szczególnie jeżeli chodzi o wzory na całą płytkę paznokcia. Z pomocą przyszło mi Nails Stickers, które w swojej ofercie posiada specjalne naklejki wodne do stosowania na manicure hybrydowy. Z tego co mi wiadomo naklejki te wykonane są na cieńszej folii niż te przeznaczone na paznokcie naturalne i klasyczne lakiery.


Dzięki uprzejmości ekipy Nails Stickers wybrałam sobie aż 13 wzorów do przetestowania. Oferta wzorów jest tak niesamowicie bogata, że wybrać kilka to było na prawdę wyzwanie. Na szczęście mi się udało i poniżej prezentuję wybrane naklejki. :)













I co Wy na to? Ja totalnie nie wiem, który wzór wybrać na swoje paznokcie jako pierwszy :)

Dodatkowo otrzymałam jeszcze kilka arkuszy naklejek na naturalne paznokcie i klasyczne lakiery które wykonane są z nieco grubszej folii. Ale o nich może innym razem Wam opowiem.


Szczerze przyznam, że już nie mogę się doczekać pierwszych testów i z całą pewnością wideo tutorial jak nakładać takie naklejki na hybrydy pojawi się na moim kanale.

Dajcie koniecznie znać czy mieliście kiedykolwiek do czynienia z takimi naklejkami i jak one u Was się sprawdziły?


Zobacz podobne

0 komentarzy

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.