Cień do powiek + zapowiedź

10/12/2011

W paczce od firmy Quiz, którą dostałam już jakiś czas temu (KLIK), znajdowały się dwa podwójne cienie do powiek. O jednych z nich, nr 20, pisałam już TUTAJ. A dzisiaj przyszedł czas na recenzję drugiej otrzymanej "dwójki" ;-)

Cienie do powiek DUO nr 59 Quiz Cosmetics

Opakowanie:
Takie samo jak w przypadku nr 20 (KLIK)

Kolor, trwałość, itp:
W opakowaniu numer 59 to jasny turkus i kobalt. Jednak po zaaplikowaniu cieni turkus pozostaje bez zmian, ale domniemany kobalt delikatnie przemienia się w fiolet.
Pierwszy z cieni jest bardzo dobrze napigmentowany, wystarczy już nie duża ilość kosmetyku dla uzyskania nasyconego koloru. Natomiast drugi ma okropną pigmentację, trzeba na prawdę się natrudzić, by na powiece otrzymać ładny, widoczny kolor.
Trwałość jest gorsza niż w przypadku numeru 20. Po kilku godzinach ciemniejszy kolor znika, a jaśniejszy zaczyna się rolować, co nie wygląda zbyt efektownie.
Na plus jest fakt, że cienie nie osypują się.

Informacje ogólne:
Tak jak już ostatnio pisałam, ceny dokładnej nie znam, ale wydaje mi się, że będzie w granicach 4-6zł.

Podsumowując:
Miło zaskoczona cieniami w kolorze brązowym rozczarowałam się. Kosmetyk jest gorszej jakości mimo iż to ten sam producent, seria itd. Liczyłam na to, że ciemny kolor będzie lepiej napigmenowany i nie będą znikać ani rolować się na oku.


Na koniec chciałabym się Wam pochwalić, że udało mi się nawiązać nową współpracę. Tym razem z firmą Crafterie ;-)
Otrzymałam od nich Naturalny Balsam do Ciała i rąk o zapachu Jaśminu, Melisy & Geranium, który sama sobie wybrałam.
Powoli zaczynam testy, więc w niedługim czasie recenzja pojawi się na blogu :-)





xoxo

Zobacz podobne

11 komentarzy

  1. Przypomniałaś mi, że miałam zrobić recenzję swoich produktów Quiz xD Porobiłam zdjęcia wcześniej i po prostu zapomniałam xD hehe

    Ładne zestawienie kolorów. Przy tej cenie można im wybaczyć kilkugodzinną trwałość, chociaż zazwyczaj makijaż "potrzebny" jest nam na dłużej. Muszę spróbować nakładać je z bazą, zobaczę czy będą się lepiej sprawować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nawiązania nowej współpracy. Jakoś nie przekonują mnie te cienie quiz...

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje : no i cienie wygladaja bardzo ładnie, chociaz to nie moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. kto by pomyslal ze z kobaltu zrobi sie fiolet

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten balsam zapowiada się bardzo ciekawie :) Z pewnością recenzje będą pozytywne :)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie mega:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.