Water Marble

10/21/2011

Dzisiejsza notka może będzie uboga w tekst ale za to opatrzona stosownymi zdjęciami ;-)
Bardzo lubię mieć pomalowane paznokcie. Jednak ze względu na fakt, że nie jestem jakoś szczególnie uzdolniona plastycznie zrobienie jakichkolwiek dodatkowych ozdób na paznokciach zajmuje mi mega dużo czasu, bo zdarza się, że jeden paznokieć muszę poprawiać kilka razy.
Mimo to od jakiegoś czasu już nosiłam się z zamiarem zrobienia czegoś bardziej "twórczego". No i dzisiaj nadszedł na to odpowiedni moment. Miałam "trochę" wolnego czasu i chęci twórczych - więc postanowiłam wypróbować słynny już chyba marblising czyli metodę wodną. Oczywiście nie obyło się bez kilku "przemalowań", ale najważniejsze, że końcowy efekt jest zadowalający. ;-)



Lakiery jakich użyłam:
  • Vipera nr 4
  • Dark Purple od Oriflame (niestety podczas malowania uległ wypadkowi - wpadł do kubeczka z wodą...)
  • Eveline nr 623
  • Top Coat Oriflame


Jak Wam się podoba efekt uzyskany metodą wodną? Ja jestem z niego na prawdę bardzo zadowolona. I wydaje mi się, że jak na pierwszy raz to wyszło mega ładnie ;-)


xoxo

Zobacz podobne

25 komentarzy

  1. łał - jak dla mnie rewelacja! jak coś takiego wykonać? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. To są Twoje naturalne paznokcie? jeżeli tak to powiedz jak to zrobiłaś bo ja tylko sobie wypaćkałam całe paluchy tymi lakierami a na paznokciach i tak jakoś byle jak mi to wyszło;/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne! ja nie mam byt wielkich zdolności chyba do tej metody, jak już sie uda to coś na końcu zepsuję albo źle palca wyciągnę i wychodzi jedna wielka smuga :< muszę poćwiczyć!

    OdpowiedzUsuń
  4. @pannakolczykowa na you tubie jest dużo tutoriali, np SimpleLittlePleasues fajnie wyjaśnia co i jak :-)

    @Sylwusia tak, to moje naturalne paznokcie. Metodą wielu prób ;-) Pierwsze paznokcie też były takie byle jakie. A palce dookoła najlepiej wysmarować oliwką, albo obkleić taśmą bezbarwną

    @Agnieszka to wcale nie jest trudne, na początku mi też nie wychodziło, ale jak poćwiczyłam to efekty są :-)

    @Julia Natalia dzięki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne pazurki! kiedyś próbowałam i nie wyszło i się zniechęciłam...
    oczywiście obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na pierwszy raz to jest bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na pierwszy raz całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie to zrobiłaś, ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne mazy :). W dodatku fioletowo tu.

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie, aż nabrałam ochoty żeby znowu sobie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie to wygląda :) Efekt rewelacjyny

    OdpowiedzUsuń
  12. swietna metoda, slysząłam o niej duzo, piekne efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam ten efekt, ale nie należę do osób cierpliwych, więc ta metoda nie jest dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie Ci to wyszło :) Ja mam dwie lewe rece do jakich kolwiek wzorków i myśle że ta metoda też by mi nie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło Ci to świetnie! Zazdroszczę;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. plus za top coat Oriflame :) pomysłowy wzór! :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  17. @ Martusia, na początku też mi nie wychodziło, ale uparcie próbowałam dalej ;-)

    @ Basia 8212, dzięki ;-)

    @ hatsu - hinoiri, dziękuję :-)

    @ bliźniaczki09, fakt, metoda trochę upierdliwa i wymaga cierpliwości

    @ zoila, dzięki, bardzo lubię fioletowy kolor ;-D

    @ The Polish Addict, dzięki, jak zrobisz to pochwal się na blogu ;-)

    @ Kasiulcowa, dziękuję ;-)

    @ Zakręcony świat Wery, dzięki ;-)

    @ ejndzel, ale efekty warte są poświęcenia czasu i znalezienia pokładów cierpliwości

    @ Cat Girl, mnie wszelkie wzorki też raczej nie wychodzą, więc myślę, że skoro ja sobie z tym poradziłam to i Ty dasz sobie radę ;-)

    @ Chwila, dzięki i zachęcam do samodzielnego zrobienia ;-)

    @ MadameBijou, szczerze nie jestem zachwycona tym Topem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowity jest efekt robienia paznokci tym sposobem ! :O nie pozostaje mi nic innego jak samej spróbować..

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  19. slicznie to wygląda;) i Ty nie masz talentu do malowania? nie zartuj;)

    OdpowiedzUsuń
  20. super :) bardzo abstrakcyjnie, jak obraz to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super efekt, ja próbowałam metody wodnej, ale w ogóle nic mi nie wychodziło

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie Ci wyszło, sama muszę w koncu spróbowac:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.