Krem do ciała mleko z miodem

3/09/2012

Ja nie wiem dlaczego firmy kosmetyczne tak lubują się w połączeniu kompozycji zapachowej mleka z miodem. Nie powiem, żeby mi się nie podobała, ale nie rozumiem dlaczego tak się na nią rzucają ;)
A przechodząc do sedna dzisiejszego postu, mowa będzie o...

Odżywczy krem do rąk i całego ciała, Milk&Honey Gold, Oriflame

Opakowanie:
Duży, przezroczysty, plastikowy słoik ze złotą zakrętką. Na denku jest składana karteczka ze wszystkimi niezbędnymi informacjami. Opakowanie mimo iż duże jest całkiem poręczne i co najważniejsze, umożliwi całkowite wydobycie produktu.

Konsystencja, zapach, zastosowanie, itp:
Zacznę może od zapachu. Niby wszystko pięknie, słodko, mlecznie i miodowo. Jednak ten zapach jest jakiś taki ostry i dość chemiczny. Jak dla mnie jest on zbyt intensywny, przez co trochę może odstraszać.

Konsystencja za to jest bardzo fajna. Taka kremowa. Nie za gęsta i nie za rzadka. Nie spływa, ale i nie ma problemów z rozsmarowaniem.
Co do nawilżania też nie mam zastrzeżeń. Po użyciu kremu skóra jest gładka, miękka i nawilżona. Smarując się wieczorem po kąpieli praktycznie taki sam stan zastajemy następnego dnia wieczorem. Przy regularnym stosowaniu skóra jest w na prawdę dobrej kondycji.

Skład:

Informacje ogólne:
Słoiczek mieści 250 ml, a jego cena regularna to 34,90. Trochę drogo, widać go czasami w promocji (teraz jest za 22,90).

Podsumowując:
Dobra jakość, za nie małą cenę.


xoxo


Zobacz podobne

26 komentarzy

  1. Fakt cena nie jest mała, dlatego lepiej polować na niego jak jest w promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami promocje są na prawdę atrakcyjne, bo bywa że kosztuje nawet 19,90 :)

      Usuń
  2. pierwsze widzę ! :)
    ale za 22.90 to można by się jeszcze skusić, bardzo lubię to połaczenie mleka z miodem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kremik już od dawna jest w ofercie :)

      Usuń
  3. Moja mama go właśnie zamówiła. Zobaczymy jak u nas się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię takie intensywne i słodkie zapachy w kosmetykach do pielęgnacji ciała ;) Jednak jak dla mnie to trochę za drogie, wolę tańsze masła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się wydaje że jest za drogi jak na krem do ciała :)

      Usuń
  5. mi się ostatnio znudziło to połączenie zapachowe... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi właśnie trochę też, bo zewsząd miód i mleko proponują..

      Usuń
  6. Nie miałam,niestety nie mam dostępu do tych kosmetyków:/
    Zaciekawiło mnie,ale jest trochę drogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale bywają ciekawe promocje czasami :)

      Usuń
  7. Z wszystkich kosmetyków mleko i miód najbardziej lubię właśnie tą serię z Orfilame ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie tak średnio przypadła do gustu ta seria

      Usuń
  8. Miałam kiedyś,Ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno w ostatnim czasie zmienili trochę zapach, właśnie na bardziej intensywny i chemiczny niestety

      Usuń
  9. Chętnie bym spróbowała, jednak cena jest dość wysoka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale bywają na niego ciekawe promocje :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. jak dla mnie jest zbyt intensywny i chemiczny

      Usuń
  11. Szczerze mówiąc miałam okazję być konsultantką Ori, jednakże ten kremik szczególnego wrażenia na mnie nie wywarł, ale jak to mówią, ile ludzi tyle gustów ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu? zapach Ci nie pasował czy nie nawilżał dostatecznie dobrze?

      Usuń
  12. osobiście UWIELBIAM to połączenie zapachowe, im intensywniejsze tym bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie ono ostatnio się już znudziło :P

      Usuń
  13. Moja mama go używa, mnie jakoś nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moja mama właśnie go bardzo nie lubi :)

      Usuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.