Oczyszczanie twarzy z oczarem wirginijskim | Żel do mycia twarzy z oczarem wirginijskim, Biały Jeleń

4/29/2014

Witajcie,

Dziś kolejny post z serii pielęgnacyjnej. Ostatnio zauważyłam, że uwielbiam testować coraz to nowe produkty do oczyszczania twarzy ;) Jak mogliście zauważyć należę do osób, które podczas codziennej, szczególnie wieczornej pielęgnacji nie wyobrażają sobie nie użyć produktu do mycia bez użycia wody. W skrócie sam płyn micelarny to dla mnie za mało! Dlatego dziś chciałabym Wam przybliżyć postać żelu z oczarem wirginijskim marki Biały Jeleń, który wg producenta przeznaczony jest do cery tłustej i trądzikowej ze skłonnością do alergii.




Opakowanie:
Przezroczysta, niewielka (bo mieszcząca tylko 200ml) buteleczka z dość nietypowym jak na ten typ kosmetyku dozownikiem. Jednak wbrew wszelkim obawom dozownik ten świetnie się sprawdza. Łatwo można kontrolować ilość wydobywanego kosmetyku.


Właściwości:
Żel ma bardzo intensywny zapach, który mi co prawda nie przeszkadza, ale szczerze zdziwiło mnie użycie substancji zapachowych w produkcie hipoalergicznym (a nawet hipoalergicznym premium). Ma uroczy turkusowy kolor i bardzo rzadką konsystencję, która świetnie dogaduje się z dozownikiem. Wg producenta żel przeznaczony jest dla skóry tłustej ze skłonnością do trądziku.
Delikatnie usuwa nadmierną warstwę lipidową skóry nie wysuszając jej oraz zapobiega rozwojowi bakterii.
Przy regularnym stosowaniu zmniejsza łojotok oraz skłonność do powstawania wykwitów.

Skóra jest idealnie oczyszczona, gładka i świeża przez cały dzień.

Od żelu do mycia twarzy wymagam przede wszystkim usunięcia zanieczyszczeń z całego dnia i pozostałości makijażu (podkład, puder, itp.). Z tym zadaniem produkt radzi sobie wyśmienicie. Twarz jest wyśmienicie oczyszczona i nie pozostaje na niej nic co powodowałoby dyskomfort. Ponadto produkt pieni się, ale nie w sposób nadmierny i nie trzeba się martwić że cała twarz będzie ukryta pod pierzynką z piany :) Łatwo z twarzy się spłukuje i nie pozostawia uczucia ściągnięcia. Dużym plusem tegoż kosmetyku jest brak wysuszenia skóry, a także nie powodowanie wyprysków. Nie zauważyłam natomiast obiecywanego przez producenta zmniejszenia ilości sebum, jednak nie jest to coś co dyskwalifikowałoby produkt z mojej kosmetyczki.
Na koniec dodam, że produkt jest bardzo wydajny (używam go już około 2 miesięcy, a mniej więcej 1/4 opakowania jeszcze jest), a jego cena jest zaskakująco niska.

Skład:



Podsumowanie:
Za opakowanie mieszczące 200ml żelu płacimy jedyne 7 zł. Ja kosmetyki Biały Jeleń kupuję zawsze na stronie producenta (KLIK) i niestety nie wiem gdzie mogą one być dostępne stacjonarnie, ale wydaje mi się że zarówno w drogeriach jak i hipermarketach (np. Kaufland).
Z tego kosmetyku jestem bardzo zadowolona i z całą pewnością będę do niego wracać, gdyż spełnia wszystkie moje oczekiwania i nie robi mi nic złego. Ponadto cieszę się że polskie firmy wypuszczają na rynek tak dobre produkty. Szkoda jednak że mają tak mały wybór jeżeli chodzi o kosmetyki do mycia twarzy.


Znacie go?
Jakie kosmetyki do mycia twarzy polecacie?



Zobacz podobne

1 komentarzy

  1. Nie wiedziałam że mają taki kosmetyk a myślę że warto go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.