Akcja regeneracja czyli Bodetko Lash - zapowiedź

10/03/2014

Witajcie,

Dziś krótki post jedynie z zapowiedzią. Jak może wiecie kiedyś moje rzęsy były długie, gęste i w sumie jedyne czego im brakowało to ciemnego koloru, bo mniej więcej od połowy długości były blond. Niestety z biegiem czasu, ilości używanych maskar (czasem lepszych czasem gorszych), nie zawsze w pełni dokładnym demakijażem a już z pewnością po ciąży ich kondycja diametralnie spadła. Wiele rzęs mi wypadło, mocno się przerzedziły, a ich długość przestała już być tak imponująca. Był czas, że podczas demakijażu na waciku zostawało mi nawet kilka rzęs jednego wieczora.
Słyszałam wiele dobrego o odżywce Revitalash niestety była ona poza moim zasięgiem finansowym. Długo zastanawiałam się co mogłabym zacząć używać. Nie chciałam eksperymentować, bo bałam się że mogę zostać bez rzęs :D


W końcu, kilka dni temu wpadła w moje ręce odżywka do rzęs marki Bodetko Lash. Szczerze przyznam że nie wiele jest na jej temat w 'internetach', ale zachęciła mnie opinia samej Maxineczki, której rzęsy podziwiam w jej tutorialach na YT. Bodetko Lash to taka średnia półka cenowa. Świetnie wpasowuje się pomiędzy horrendalnie drogą Revitalash, a najtańsze odżywki dostępne w drogeriach.

Zastanawiacie się pewnie po co jest mój dzisiejszy post. A w celach motywacyjnych :) Opowiadałam Wam w mojej paznokciowej historii (KLIK), że moją zmorą jest brak systematyczności w stosowaniu jakichkolwiek odżywek. Stwierdziłam więc, że taki post będzie świetną motywacją do regularnego stosowania odżywki, a potem jej rzetelnej recenzji.

Na dodatek zrobiłam zdjęcia moich rzęs dziś czyli przed rozpoczęciem kuracji. Pomoże mi to później zweryfikować ewentualne efekty.


Daję Bodetko Lash 3 miesiące. Po tym czasie zobaczymy czy kondycja moich rzęs rzeczywiście uległa poprawie.

W dzisiejszym poście nie podaję Wam żadnych technicznych danych, ceny ani gdzie można nabyć ten produkt, bo nie wiem jeszcze czy mogę go Wam polecić. Wszystkie te informacje znajdą się we właściwej recenzji odżywki


Zobacz podobne

1 komentarzy

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.