Green Dragon ♥ Urban Decay Vice 3 ♥

11/25/2014

Witajcie,

tym razem z małym opóźnieniem przybywam podzielić się z Wami makijażem jaki ostatnio zmalowałam. Jak wiecie do moich zbiorów dołączyła przepiękna paleta Vice 3 marki Urban Decay. I z niej użyłam większości cieni do powiek.


Postawiłam na moim zdaniem, niedoceniany zielony kolor. Wyszło mi coś na kształt zielonego, metalicznego smokey. Do tego wyraźna kreska eyelinerem i czarna linia wodna. Wydaje mi się, że wszystko razem fajnie się komponuje.


W zewnętrznym kąciku dodałam kilka kępek sztucznych rzęs, aby "wyciągnąć" oko do zewnątrz - takie kocie oko ;)

Usta przy tym makijażu pozostawiłam naturalne. Zdecydowałam się na niezawodną paletkę pomadek  ze Sleek.



Dokładny video tutorial oraz spis wszystkich użytych kosmetyków do tego makijażu znajdziecie oczywiście na moim kanale YouTube, na który serdecznie Was zapraszam!


Co myślicie o takiej propozycji?
Używacie zieleni w makijażu, czy raczej omijacie ją szerokim łukiem?
Czekam na Wasze komentarze!





Zobacz podobne

1 komentarzy

  1. Jejku, jaka Ty śliczna! i makijaż też piękny – masz rację, że zielenie są niedoceniane, sama prawie ich nie używam, choć bardzo lubię ten kolor. Czas postanowić poprawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.