Wymienianie się jest fajne ;-)

11/01/2011

Już jakiś czas temu opublikowałam stronę "Wymiana", na której zaprezentowałam kilka produktów, których nie używam i chciałabym, żeby znalazły swoje miejsce u kogoś innego. Postanowiłam jednak zrobić też osobną notkę na ten temat, by mocniej zasygnalizować "problem".

A więc na wymianę przeznaczyłam:

Róż Beauty Finish Cherie nr 22 - użyty dosłownie 2-3 razy, więc zużycie praktycznie jest niewidoczne, a jest to zdecydowanie nie mój kolor, recenzja TUTAJ


Puder prasowany Beauty Finish Cherie nr 55 - użyty tylko raz, bo kolor jest meeega ciemny

  
Shimmering loose eyeshadow L.A. Colors - nowy, nieużywany cień do powiek w kolorze CSE122 Peek a blue




 Woda toaletowa City Jungle Oriflame 30ml Nuty zapachowe: kokos, piżmo i frezja
Zużycie widoczne na zdjęciu; pudełko trochę zniszczone


Woda toaletowa Embrace Intense Him 75 ml Oriflame "oszałamiająca mieszanka zielonych jabłek i kardamonu przyprawionych szczyptą cynamonu i gałki muszkatołowej. Aromat kwiatu pomarańczy uderza do głowy i zniewala, a intrygujące nuty bobu tonka i wanilii prowadzą prosto w ramiona zmysłowej przyjemności"

Użyte 1-2 razy; niestety NIE posiadam do nich pudełka
 
 Woda toaletowa Eclat for Man Oriflame30 ml
"Orzeźwiające nuty bergamotki i geranium stopniowo ustępują miejsca egzotycznym drzewom na ciepłym, ambrowym tle"
Zużycie znikome; trochę zniszczone pudełko


Przejrzę jeszcze swoje zbiory kosmetyczne dokładniej i jestem pewna, że produktów na wymianę znajdzie się więcej.
Piszcie w komentarzach lub wysyłajcie maila jeżeli coś Was zainteresuje.


xoxo

Zobacz podobne

3 komentarzy

  1. Myślę, że łatwiej byłoby wymienić znane i lubiane produkty, lub jakieś ekskluzywne, które ciężko dostać :) Ale życzę powodzenia! też się zastanowię czy nie zrobić jakiejś wymianki.

    OdpowiedzUsuń
  2. A za co chciałabyś sie wymienić? Mnie interesują głównie perfumki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.