Niezwykła kopertówka

8/15/2012

Witajcie,

Tym razem mam dla Was bardzo szybciutką notkę i nie jest to recenzja żadnego kosmetyku :) Chciałabym Wam pokazać coś, co co prawda przyszło do mnie już jakiś czas temu ale dopiero teraz zmobilizowałam się żeby o tym wspomnieć.


Jeszcze do niedawna nie miałam w domu żadnej, ale to żadnej kopertówki (wiem, wstyd ;)). I często gdy była mi potrzebna na jakieś wyjście pojawiała się 'czarna rozpacz' i poszukiwanie kogoś kto mógłby mi takową pożyczyć, a szczerze mówiąc czasami nie było wcale tak łatwo. Dlatego zdecydowałam się w końcu wypełnić tą lukę w akcesoriach i zaopatrzyć się w taką torebeczkę. Jakby z nieba mi spadł wtedy filmik Olgi z kanału TheOleskaaa o zakupionej przez nią kopertówce na Allegro. W opisie filmiku szybko znalazłam link do aukcji i 10 minut później oczekiwałam listonosza z moją kopertówką :D


Mowa oczywiście o... kopertówce pochodzącej z Pracowni 'Niezwykłe Torebki Marty Jańczuk'. Torebki, które wychodzą spod igły Pani Marty są bardzo ładnie i estetycznie wykonane. Szwy są wykonane bardzo starannie i widać, że są trwałe. Nic się nie pruje, nie odstaje, ani nic z tych rzeczy.
Do torebeczki dołączane są 2 paski. Jeden długi, żeby móc za jego pomocą zawiesić torebeczkę na ramieniu. I drugi krótki, taki na rękę do trzymania.
Jednak najbardziej niezwykłego w tej kopertówce jest, to że same możemy wybrać sobie kolory i materiał z jakiego ma zostać wykonana. Do wyboru mamy skórę ekologiczną w 22 kolorach i eko - zamsz. Łącznie ponad 30 różnych kolorów.
Całość kosztuje jedynie 29,99 + 10zł kosztów przesyłki, co osobiście uważam za Niezwykle niską cenę jak za tak świetnie wykonaną torebkę.

 Link do aukcji z torebkami: http://allegro.pl/nowosc-hit-sezonu-30-kolorow-kopertowka-pastele-i2544668414.html

I zapraszam wszystkich na fanpage Pracowni 'Torebki Niezwykłe' na fb https://www.facebook.com/PracowniaTorebkiNiezwykle


Na koniec jeszcze link do mojego filmiku o torebce.


xoxo

Zobacz podobne

12 komentarzy

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.