Kuracja z olejkiem arganowym Marion

11/14/2013

Witajcie,

Dziś nowa recenzja! Postanowiłam wrócić do regularnego blogowania, w miarę możliwości oczywiście :) Tym razem przyjrzę się pewnemu kosmetykowi do włosów, który początkowo skreśliłam za zapach (w ciąży nie mogłam go znieść), a który obecnie stał się moim ulubieńcem.
Kto śledzi mój kanał na YT pewnie się już domyśla o jakim kosmetyku mówię :) Jest to oczywiście Kuracja z olejkiem arganowym firmy Marion.


Opakowanie:
Plastikowa, przezroczysta butelka z pompką. Na bieżąco można śledzić zużycie kosmetyku. Rurka od pompki jest tak poprowadzona, że raczej nie będzie problemu z wydobyciem do końca produktu. Sama pompka natomiast działa sprawnie i nie zacina się. Wydaje stosunkowo małą ilość produktu, ale uważam to za plus, szczególnie jeżeli ktoś ma krótkie włosy to nie musi uważać na zbyt dużą ilość.


Właściwości:
Zacznę może od wspomnianego już zapachu. W ciąży określałam go jako stary tłuszcz, na którym smaży się po raz enty frytki ;) Teraz natomiast bardzo go polubiłam. Jest delikatnie perfumowany, trochę czuć olejem, ale na pewno nie starym. Jest wyczuwalny, ale nie drażniący. Produkt ma konsystencję gęstego olejku, który fajnie rozgrzewa się w dłoniach a następnie rozprowadza po włosach. Producent rekomenduje 2 sposoby używania owego olejku. Na mokro i na sucho. Przyznam się szczerze że osobiście używałam go tylko na lekko jeszcze wilgotne włosy po myciu, jako takie serum na końcówki. Oczekiwałam od niego wygładzenia i nabłyszczenia włosów. I właśnie to otrzymałam. W pakiecie również było łatwiejsze rozczesywanie włosów oraz ich miękkość. Z całą pewnością produkt ten włosów nie regeneruje ani od zewnątrz ani od środka. Natomiast co do ochrony przed czynnikami zewnętrznymi ciężko mi ocenić, w sumie nie zauważyłam różnicy. Olejku nie używałam na suche włosy w obawie przed ich obciążeniem. Mój mąż jednak czasami tak robił i u niego w tej roli również się sprawdził.

Skład:


Podsumowanie:
Dostępne są dwie pojemności olejku: 15 i 50ml, ja mam tą większą i jest już u mnie ponad rok i jeszcze trochę zostało. Cena to około 10-12 zł.
Ja z produktu jestem bardzo zadowolona. Robi to co od niego wymagałam, a nawet jeszcze więcej. Składem nie grzeszy, bo olejek arganowy jest na 5 miejscu tuż przed substancjami zapachowymi, ale krzywdy nie robi.


Znacie ten produkt?
Jakie inne kosmetyki wygładzające znacie i polecacie?


Zobacz podobne

9 komentarzy

  1. No i znowu ten olejek arganowy :) Ale widzę, że tu jednak spisał się dobrze. Ja na końcówki używam teraz miniatury olejku do włosów Schwarzkopf BC oil miracle, ale szczerze powiedziawszy cudów nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wypróbuję, moja kuracja z olejkiem arganowym z Avon już dobija dna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie olejek arganowy mógłby być trochę wyżej w składzie, ale najważniejsze, że produkt spełnia Twoje wymagania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja z mariona używam mleczka do prostowania wlosow- jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go poszukać i spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boost our cause. Our good friend was just identified as
    having this. It is good to deliver our help!

    my web blog ... Pearly Penile Papules Removal

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama go uzywam i jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.