Jak i czym wypełniam brwi

1/13/2015

Witajcie,

w ostatnim czasie temat brwi stał się bardzo modny. Produkty do stylizacji oraz sam sposób ich wypełniania poruszany jest przez większość beauty blogerek. Nie mogłam pozostać w tyle i postanowiłam dorzucić do tego tematu swoje trzy grosze. Tym razem jednak w formie video.


Opowiem Wam o moich ulubionych produktach do stylizacji brwi, których używałam kiedyś przy ciemnych włosach oraz o tych, których używam obecnie.

Zaprezentuję Wam również jak krok po kroku wypełniam swoje brwi za pomocą kredki Catrice w odcieniu 020 Date with Ash-tone.


Serdecznie zapraszam do oglądania filmiku :)


Jakie są Wasze ulubione produkty do stylizacji brwi?


Zobacz podobne

2 komentarzy

  1. ja mam wrażenie, że jak "pomaluję" czymś brwi to wyglądam komicznie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładne brwi :)
    Ja nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez podkreślonych brwi ;)
    Choć moje z natury też są dosyć ciemne i gęste lubię je troszkę podrasować ;)
    Przez długi czas używałam zestawu dwóch cieni Catrice, potem świetnego zestawu Gosh ( pisałam kiedyś o nim na blogu, jeśli jesteś ciekawa zerknij na zakładkę 'kolorówka' ) a teraz od kilku miesięcy używam Aqua Brow. Kusi mnie jeszcze żeby wypróbować Archery od Soap and Glory. Kredki miałam dwie, chyba Rimmel, ale nie sprawdziły się u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.