Korund, spirulina, masło shea czyli pierwsze zamówienie ze strony Zrób Sobie Krem

1/12/2015

Witajcie,

dziś krótki post, bo tylko taki pokazowy. O sklepach online z naturalnymi składnikami i półproduktami głośno zrobiło się już jakiś czas temu. Od czasu do czasu zaglądałam tam i kusiło mnie zawsze kilka produktów, ale ostatecznie rezygnowałam z zamówienia. Poza tym przerażało mnie 'babranie się' z tym, lubię kupić gotowy produkt i nie zastanawiać się nad proporcjami, mieszaniem itp.


Kilka tygodni temu, odkryłam na YT wspaniałą dziewczynę - Angelikę z kanału MsMelevis [KLIK] i w jednym jej filmiku wysłuchałam o korundzie, dzięki któremu pozbyła się wszelkich zanieczyszczeń i zaskórników tych otwartych jak i zamkniętych. W innym filmiku natomiast opowiadała o spirulinie, którą w niewielkiej ilości dodaje do maski do włosów.


Chęć posiadania tych dwóch produktów zmobilizowała mnie do złożenia zamówienia. Wybrałam sklep Zrób Sobie Krem, bo tam po prostu było najtaniej.

Jako pierwszy do mojego koszyka trafił Korund do mikrodermabrazji - 200g za 8,90. Dodaję go odrobinę do żelu którym myję twarz i zobaczymy jakie będą efekty :)


Następnie wspomniana Spirulina czyli algi morskie. Mogłabym je kupić stacjonarnie w sklepie z organiczną żywnością, ale skoro robiłam zamówienie to same rozumiecie. Wybrałam pojemność 30g za 9,77 zł. Jeszcze ich nie używałam, ale pachną okropnie...


Kolejnym produktem, który trafił do wirtualnego koszyka był Olej Tamanu - 15 ml w cenie 11,99 zł. O nim kiedyś wspominała Agnieszka z kanału Nissiax83. Przedstawiła go jako małego cudotwórcę. Ja mam zamiar używać go głównie do twarzy, ale też na rozstępy oraz drobne zmiany liszajowate.


Dalej skusiłam się na Surowe Masło Shea. Wzięłam je tak na prawdę na próbę i jeszcze nie wiem dokładnie na co i w jakiej formie będę je stosować :) Wybrałam wersję nierafinowaną, tłoczoną na zimno w opakowaniu 80g za 11,90 zł.


W związku z tym, że zamówienie składałam 30 grudnia to załapałam się na promocję, w której do każdego zamówienia dodawany był Naturalny Olej Makadamia 15 ml oraz Kwas Hialuronowy w stężeniu 1 lub 1,5% do wyboru, również 15 ml.


Niestety z powodu dużej ilości dni wolnych od pracy paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej dotarła do mnie dopiero 7 stycznia, czyli czekałam na nią tydzień. Na szczęście nie jest to wina sklepu. Z obsługą kontakt był wspaniały. Produkty w paczce były świetnie zabezpieczone i na chwilę obecną mogę Wam polecić ten sklep :)

Lubicie kupować takie naturalne półprodukty?
Znacie sklep Zrób Sobie Krem? Co z asortymentu sklepu możecie mi polecić?



Zobacz podobne

0 komentarzy

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.