Wyzwanie książkowe - 12 książek w 12 miesięcy

2/01/2015

Na początku stycznia pojawiło się wiele postów na temat książkowego wyzwania '52 książki w 52 tygodnie', czyli jedna książka na tydzień. Sam zamysł wyzwania baaardzo mi się spodobał, ale szybko zrozumiałam, że jest ono dla mnie awykonalne. Nie zawsze mogę poświęcić czas na czytanie książek, a rezygnowanie ze snu na rzecz tego nie byłoby chyba najrozsądniejsze ;) Mimo wszystko chciałam postawić przed sobą jakieś wyzwanie na nadchodzący rok. I wymyśliłam sobie że przeczytam 12 książek w 12 miesięcy. Wiadomo, że niektóre pozycje będą obszerniejsze i ich przeczytanie zajmie mi więcej czasu, a niektóre będą cieniutkie i przeczytam je "raz dwa". Natomiast takim minimum na ten 2015 rok będzie właśnie 12 książek.
Szczerze przyznam, że jedną, styczniową już mam za sobą i jestem w trakcie "pożerania" drugiej, więc początek jest całkiem obiecujący :)
Pod koniec grudnia 2015 r. mam nadzieję przyjść do Was z podsumowaniem tego wyzwania i opowiedzieć Wam kilka słów o poszczególnych pozycjach. Mam nadzieję, że podołam :)


Dajcie znać czy jesteście fankami książek i czy macie jakieś wyzwania/postanowienia na ten rok?
A posiadaczki czytników Kindle zdradźcie koniecznie gdzie zaopatrujecie się w ebooki :)


Zobacz podobne

0 komentarzy

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.