Paczka od Verona Products Professional

4/14/2015

Dosłownie wczoraj kurier dostarczył mi całkiem sporą przesyłkę z kosmetykami od firmy Verona Products Professional.


Wszystkie produkty jakie się w niej znalazły są marki Ingrid Cosmetics. Do tej pory nigdy nie używałam żadnego kosmetyku tej marki, więc jestem ich bardzo ciekawa. Przekrój jest bardzo szeroki - od bazy pod makijaż, podkładu i korektora przez cienie do powiek i eyeliner aż po produkty do ust. W związku z tym na pewno będą pojawiały się makijaże wykonane właśnie tymi kosmetykami.

Przejdźmy zatem do prezentacji co znalazłam w paczce.

Bazy pod makijaż: wygładzająco - rozświetlająca oraz wygładzająco - matująca; miała być jeszcze redukująca zaczerwienienia jednak nie została spakowania :(

Podkłady: Rozświetlający IdeaLumi Nude w odcieniu 200 oraz Ideal Face w odcieniu 10

Korektor Ideal Skin w odcieniu nr 10

Puder transparentny HD oraz Róż do policzków Satin Touch w odcieniu 11

Baza pod cienie HD Innovation

Paletki cieni do powiek: Casablanca 111 i 107 - obydwie matowe

Paletki cieni do powiek: Ideal Eyes 11 i Casablanca 104

Sypkie cienie do powiek 4 You nr 10 - ten produkt podoba mi się chyba najmniej ze względu na beznadziejne opakowanie

Eyeliner No Limits Beauty w kolorze czarnym oraz Maskara Californication Sexy Lashes

Pomadki w płynie Love Story: 303, 305, 306

I to by było na tyle.
Paletki cieni z pewnością pokażę Wam w postach ze swatchami, natomiast podkłady, maskara i eyeliner pewnie będą miały swój debiut w filmiku typu test na żywo.
Który z powyższych produktów chciałybyście zobaczyć jako pierwszy?

Dajcie znać czy miałyście te produkty i jak one u Was się sprawdziły?


Do następnego! :)



Zobacz podobne

10 komentarzy

  1. Zazdroszczę uwielbiam firmę Verona

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem najbardziej podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej interesują mnie podkłady, baza wygładzająco-matująca oraz puder. W maju wybieram się na komunię i muszę zainwestować w parę kosmetyków, także chętnie bym poznała Twoją opinię na temat tych produktów :) Więc ładnie proszę o jak najszybszy filmik :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. były wyniki ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co bylo do wygrania serum do ciala??

      Usuń
    2. na blogu nie było żadnego konkursu już od ponad roku, jak nie dłużej ;)

      Usuń
  5. Ciekawa jestem tych baz pod makijaż... to chyba nowość jest?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.