Romantyczny róż - Naked 3, Urban Decay

4/10/2015

Witam Was kochani w moim nowym poście.
Początkowo miały się dziś pojawić swatche cieni nowej palety, którą dostałam od mojego wspaniałego męża. Niestety potoczyło się troszkę inaczej i dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować makijaż w całości wykonany tą paletą.
Mowa oczywiście o Naked 3 marki Urban Decay. Na pierwszy rzut oka kolorystyka mnie przeraziła i bałam się wykonać jakikolwiek makijaż.
Ostatecznie jednak pozytywnie mnie zaskoczyła. Oko zostało wyraźnie podkreślone, ale niezbyt nachalnie. Taki romantyczny ten makijaż, nie prawda? :)


Lista użytych kosmetyków:

TWARZ
- Mat&Soft Makeup, Bell Hypoallergenic
- Pro Longwear Concealer, NC 15, MAC
- HD Matt Rice Powder, 301, Hean
- Bahama Mama, The Balm
- Shimmer Powder, Rose Aura, Avon Luxe
- Gold Highlighter, Lovely
- Eyebrow stylist, 020 Date with Ash-tone, Catrice


OCZY
- Paint Pot, Soft Ochre, MAC

- Naked 3 Palette, Urban Decay
  Strange, Burnout, Buzz, Limit, Mugshot, Darkside

- Liquid Precision eyeliner, 2000 procent, Eveline
- Satin Touch Kohl, nude, My Secret
- High Impact Mascara, Clinique

USTA
- Ultra Glazewear lip gloss, Crystal Lilac, Avon




 Na moim jutubowym kanale znajdziecie dokładny tutorial jak wykonać powyższy makijaż.


W komentarzach koniecznie dajcie znać co myślicie o tej propozycji? Czy macie paletę Naked 3 i jak u Was się sprawdza? A może są wśród Was przeciwniczki palet z serii Naked? :)


Post ze swatchami, pojawi się już za kilka dni ;)

Do następnego!




Zobacz podobne

8 komentarzy

  1. Piękny makijaż :-)
    Ja bardzo lubię Naked 3.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne połączenie i super czarna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż :) nigdy nie miałam różu na powiekach

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż! Ja też bardzo chcę zakupić swoja pierwszą paletę ale niestety nie ma jej w mojej sephorze.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny makijaz))) ja marze o Naked3 ale narazie mam MUR Iconic 3 i mi w zupelnosci wystarcza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż rewelacyjny! Róż i brąz to moje ulubione połączenie! :)
    Jeszcze żebym potrafiła sobie namalować taką równą kreskę... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze. Wszystkie je czytam i staram się na nie odpowiadać. Jednakże bardzo proszę o nieumieszczanie tzw. spamu, gdyż będzie on bezwzględnie usuwany.